izpis_h1_title_alt

Zunanja diferenciacija in dosežki učencev pri notranjem in zunanjem preverjanju znanja
ID Žakelj, Amalija (Author), ID Magajna, Zlatan (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2475 This link opens in a new window

Abstract
V prispevku razpravljamo o značilnostih zunanje diferenciacije ter o njenem vplivu na dosežke učencev (pri matematiki). Predstavili bomo nekatere vidike (prednosti in slabosti) zunanje diferenciacije glede učinkovitosti pridobivanja matematičnih znanj na doseženo raven matematičnega znanja v homogenih in heterogenih učnih skupinah. Rezultati kažejo, da ni enovitega odgovora, še zlasti ne, če se omejimo na skrajna pola – na zmožnejše učence in na učence z učnimi težavami. Od šole oziroma učitelja se seveda pričakuje, da prav vsakemu učencu s primernim pristopom omogoči, da se izobražuje v skladu s svojimi potenciali. Zato tako nadarjenost učencev kot učne težave učencev razumemo kot izziv učitelju, kako poučevati, kako prepoznati potrebe učencev in katere ukrepe izbrati, da bodo dosežki učencev optimalni glede na njihove zmožnosti in sposobnosti. Z vidika ciljev pridobivanja kakovostnega znanja vseh je ključno vprašanje, kako prilagoditi pouk vsem učencem glede na njihove potrebe in potenciale, ter tako znižati morebitno prikrajšanost zmožnejših učencev ali učencev z učnimi težavami. To narekuje potrebo po razvijanju ustreznih pristopov učenja in poučevanja za vse učence.

Language:Slovenian
Keywords:učenci, dosežki, homogene učne skupine, heterogene učne skupine, diferenciacija, učne težave, matematika
Typology:1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2014
Number of pages:Str. 25-31
PID:20.500.12556/RUL-29958 This link opens in a new window
UDC:37.091.26
COBISS.SI-ID:10119497 This link opens in a new window
Publication date in RUL:02.10.2014
Views:1700
Downloads:240
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:homogeneous study groups, diverse study groups, differentiation, learning difficulties, mathematics

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back