Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Zunanja diferenciacija in dosežki učencev pri notranjem in zunanjem preverjanju znanja
ID
Žakelj, Amalija
(
Author
),
ID
Magajna, Zlatan
(
Author
)
URL - Source URL, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2475
Image galllery
Abstract
V prispevku razpravljamo o značilnostih zunanje diferenciacije ter o njenem vplivu na dosežke učencev (pri matematiki). Predstavili bomo nekatere vidike (prednosti in slabosti) zunanje diferenciacije glede učinkovitosti pridobivanja matematičnih znanj na doseženo raven matematičnega znanja v homogenih in heterogenih učnih skupinah. Rezultati kažejo, da ni enovitega odgovora, še zlasti ne, če se omejimo na skrajna pola – na zmožnejše učence in na učence z učnimi težavami. Od šole oziroma učitelja se seveda pričakuje, da prav vsakemu učencu s primernim pristopom omogoči, da se izobražuje v skladu s svojimi potenciali. Zato tako nadarjenost učencev kot učne težave učencev razumemo kot izziv učitelju, kako poučevati, kako prepoznati potrebe učencev in katere ukrepe izbrati, da bodo dosežki učencev optimalni glede na njihove zmožnosti in sposobnosti. Z vidika ciljev pridobivanja kakovostnega znanja vseh je ključno vprašanje, kako prilagoditi pouk vsem učencem glede na njihove potrebe in potenciale, ter tako znižati morebitno prikrajšanost zmožnejših učencev ali učencev z učnimi težavami. To narekuje potrebo po razvijanju ustreznih pristopov učenja in poučevanja za vse učence.
Language:
Slovenian
Keywords:
učenci
,
dosežki
,
homogene učne skupine
,
heterogene učne skupine
,
diferenciacija
,
učne težave
,
matematika
Typology:
1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2014
Number of pages:
Str. 25-31
PID:
20.500.12556/RUL-29958
UDC:
37.091.26
COBISS.SI-ID:
10119497
Publication date in RUL:
02.10.2014
Views:
1700
Downloads:
240
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
homogeneous study groups
,
diverse study groups
,
differentiation
,
learning difficulties
,
mathematics
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back