Details

Vloga in pomen komuniciranja v času združitev in prevzemov : magistrsko delo
ID Bajec, Ana Marija (Author), ID Zupan, Nada (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajec4585.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. M. Bajec]
Year:2013
Number of pages:II, 111, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-28510 This link opens in a new window
UDC:658
COBISS.SI-ID:21839846 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2532
Downloads:432
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJEC, Ana Marija, 2013, Vloga in pomen komuniciranja v času združitev in prevzemov : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : A. M. Bajec. [Accessed 25 July 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajec4585.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Detekcija in klasifikacija objektov v vodnem okolju s pomočjo konvolucijskih nevronskih mrež
  2. Computer-vision based polyp detection in underwater images
  3. Training deep neural networks for stereo vision
  4. Kompresija slik z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
  5. Uporaba globokih konvolucijskih nevronskih mrež na jezikovnih problemih
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Prenova normativne ureditve prostorskega načrtovanja
  2. Vloga in pomen komuniciranja v vodenju
  3. Vpliv občinskega prostorskega načrta na razvoj občine in trajnostni razvoj poselitve
  4. Vloga in pomen komuniciranja v okviru vodenja
  5. Vloga in pomen upravljanja davčnih tveganj v slovenskih podjetjih

Back