Details

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov : magistrsko delo
ID Žbontar Škraba, Janja (Author), ID Žabkar, Vesna (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zbontar1096-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:podjetje, družbena odgovornost, blagovne znamke, lojalnost, meritve, zadovoljstvo, potrošnik, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Žbontar Škraba]
Year:2013
Number of pages:III, 63, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-28413 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:21691110 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1901
Downloads:181
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽBONTAR ŠKRABA, Janja, 2013, Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : J. Žbontar Škraba. [Accessed 29 June 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zbontar1096-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:enterprises, social responsibility, trademarks, loyalty, measurements, satisfaction, consumer, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Corporate social responsibility practices in international hotel chains
  2. Družbena odgovornost v športnih organizacijah: analiza panoge surfanja
  3. Analiza družbene odgovornosti podjetij v Srednji in Vzhodni Evropi
  4. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  5. Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Similar works from other Slovenian collections:

Back