Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Javna uprava v znamenju ljudi
ID
Kovač, Polonca
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20002kovac.PDF
Image galllery
Abstract
Javna uprava deluje v kompleksnem in stalno spreminjajočem se okolju, ki ga ustavrjajo predvsem zahteve po splošni rasti uspešnosti in učinkovitosti dela.Hkrati se pričakuje večja demokratičnost uprave s celostno participacijo zaposlenih in uporabnikov javnih storitev v procesih odločanja. Med načini, kako se približati navedenih zahtevam, predstavlja najbolj celovit odgovor novo upravljanje javnega sektorja (ang. New Public Management) kot skupek konceptov, ki predlaga uvajanje sodobnih managerskih filozofij in metod v delo javnega sektorja po vzoru zasebnega sektorja. Uveljavljavljanje koncepta usmeritve k uporabnikom, ki je eno ključnih načel novega upravljanja javnega sektorja, se začne z opredeljevanjem potencialnega uporabnika in njegovih potreb, konča pa šele z zadovoljitvijo ugotovljenih zahtev. Uspešnost javne uprave in kakovost javnih storitev sta tako nujno pogojeni z zadovoljitvijo potreb in pričakovanj uporabnikov javnih storitev.
Language:
Slovenian
Keywords:
javna uprava
,
demokratizacija
,
uporabniki javnih storitev
,
kakovost javnega sektorja
,
Slovenija
Work type:
Not categorized
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Year:
2000
Number of pages:
Str. 279-293
Numbering:
Let. 37, št. 2
PID:
20.500.12556/RUL-2818
UDC:
35
ISSN on article:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
19708509
Publication date in RUL:
11.07.2014
Views:
2235
Downloads:
341
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Polonca, 2000, Javna uprava v znamenju ljudi.
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
[online]. 2000. Vol. 37, no. 2, p. 279–293. [Accessed 29 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20002kovac.PDF
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:
Teor. praksa
Publisher:
Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Secondary language
Language:
Unknown
Abstract:
Public administration functions in a complex and constantly changing environment, created mainly by the demands for general growth of work efficiency. At the same time, a greater democratic orientation of public administration is expected, including full participation of employees and consumers of public services in the decision-making processes. Among the ways to approach these requests, the most useful is so called 'New Public Management', as a complex of concepts, which suggest introduction of modern management philosophies and methods to the work of public sector on the pattern from private sector. Introduction of the 'orientation toward the consumers' concept, which is one of the key principles of the new public management, starts with defining potential consumers and their needs and ends with realisation of the established requests. The efficiency of public administration and the quality of public services are thus necessarily conditional on meeting needs and expectations of public service consumers.
Similar documents
Similar works from RUL:
Liberalizacija javnega sektorja
Usmerjenost javnih storitev Upravne enote Tolmin k svojim uporabnikom
Merjenje uspešnosti delovanja (performanse) in kakovosti javnih storitev
Razvoj uslužbenskega sistema v Sloveniji
Ugotavljanje pripravljenosti na reformo državne uprave
Similar works from other Slovenian collections:
Nepridobitne nevladne organizacije in koncesije v Sloveniji
Uvajanje managementa v javnem sektorju
Model posredovanja geodetskih podatkov
Editorial
Uvodnik
Back