Details

Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj gledaliških dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
ID Šimnic, Ajda (Author), ID Korošec, Helena (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1999/1/Ajda_%C5%A1imnic_diplomsko_delo.pdf This link opens in a new window
.pdfPDF - Presentation file, Download (1,71 MB)
MD5: 2201BD8510FEC8098E27C50BF1A329C6

Language:Slovenian
Keywords:dramska vzgoja, gledališke dejavnosti
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Šimnic]
Year:2014
Number of pages:VI, 38 str.
PID:20.500.12556/RUL-27654 This link opens in a new window
UDC:373.2:792(043.2)
COBISS.SI-ID:9926729 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1584
Downloads:387
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠIMNIC, Ajda, 2014, Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj gledaliških dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : A. Šimnic. [Accessed 19 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=27654
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
  2. Mnenja učiteljev razrednega pouka o spolni diferenciaciji pri predmetu šport v prvem in drugem triletju osnovne šole
  3. Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
  4. Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
  5. Mnenja in stališča učiteljev razrednega pouka o uporabi šolskega vrta pri poučevanju
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Upevalne vaje za delo na daljavo
  2. Opereta pri pouku glasbene umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
  3. Odnos mentorjev na osnovnih šolah do opazovalne prakse študentov razrednega pouka
  4. Spodbujanje kompetence učenje učenja s freestyle učenjem
  5. Medkulturna vzgoja na razredni stopnji in medkulturne kompetence bodočih učiteljev

Back