Details

E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah : diplomsko delo
ID Osolnik, Robert (Author), ID Nančovska Šerbec, Irena (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1226/1/E%2Dkompetence_uciteljev_koncna.pdf This link opens in a new window
.pdfPDF - Presentation file, Download (2,59 MB)
MD5: 0CC8523BD34CC62D6CCA1DC687F5D841

Language:Slovenian
Keywords:kompetence učiteljev, Arnes, IKT
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Osolnik]
Year:2012
Number of pages:VIII, 77 f.
PID:20.500.12556/RUL-26982 This link opens in a new window
UDC:004(043.2)
COBISS.SI-ID:9493321 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2351
Downloads:478
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
OSOLNIK, Robert, 2012, E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : R. Osolnik. [Accessed 18 September 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=26982
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  2. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka

Back