Details

Raziskava organizacijske kulture v proizvodni organizaciji : diplomsko delo univerzitetnega programa uprava I. stopnja
ID Crnalić, Azra (Author), ID Ivanko, Štefan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (842,84 KB)
MD5: 2BAAABA06F3E844E7B271D7A9C43C830
PID: 20.500.12556/rul/d5d1e47b-fe51-40a8-a36f-e98ded6ef35f

Language:Slovenian
Keywords:organizacijska kultura, uspešnost organizacije, konkurenčna prednost, norme, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Crnalić]
Year:2010
Number of pages:V, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-2596 This link opens in a new window
UDC:005.73:658.51(043.2)
COBISS.SI-ID:3411630 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:3668
Downloads:384
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
CRNALIĆ, Azra, 2010, Raziskava organizacijske kulture v proizvodni organizaciji : diplomsko delo univerzitetnega programa uprava I. stopnja [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : A. Crnalić. [Accessed 18 September 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=2596
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  2. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka

Back