Details

Primerjava modelov za numerično analizo armiranobetonskih konstrukcij : diplomska naloga
ID Lopatič, Jure (Author), ID Brank, Boštjan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (4,34 MB)
MD5: 24652EF4087152755D9AAE29FBB6D7DE
PID: 20.500.12556/rul/7be046cd-efcd-421d-9220-224148d44627

Language:Slovenian
Keywords:gradbeništvo, diplomska dela, UNI, numerični model, ploskovna konstrukcija, plošča, nosilec
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FGG - Faculty of Civil and Geodetic Engineering
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Lopatič]
Year:2009
Number of pages:X, 76 str., pril.
PID:20.500.12556/RUL-25937 This link opens in a new window
UDC:519.61/.64:624.012.45:624.073(043.2)
COBISS.SI-ID:4577633 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:3625
Downloads:691
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
LOPATIČ, Jure, 2009, Primerjava modelov za numerično analizo armiranobetonskih konstrukcij : diplomska naloga [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : J. Lopatič. [Accessed 18 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=25937
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Comparison of models for numerical analysis of reinforced concrete structures : graduation thesis
Keywords:graduation thesis, civil engineering, numerical model, area structure, plate, beam

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
  2. Strategije uravnavanja jeze pri učiteljih razrednega pouk
  3. Doživljanje in uravnavanje čustev pri socialnih pedagoginjah zaposlenih v osnovni šoli
  4. Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
  5. Razvijanje didaktične kompetence prilagajanja pouka pri učiteljih razrednega pouka
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Komunikacijska kompetenca učiteljev razrednega pouka
  2. Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
  3. Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev

Back