Details

Vpliv imidža in cene na nakupno intenco : primer blagovne in trgovske znamke vode
ID Jerič, Monika (Author), ID Podnar, Klement (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jeric-monika.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:imidž, prepoznavnost, nakupna intenca
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Jerič]
Year:2013
Number of pages:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-23964 This link opens in a new window
UDC:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:32361053 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1931
Downloads:372
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
JERIČ, Monika, 2013, Vpliv imidža in cene na nakupno intenco : primer blagovne in trgovske znamke vode [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Jerič. [Accessed 10 July 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jeric-monika.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Fotokatalitske tiskarske barve na osnovi resazurina in resorufina
  2. Zaščita lesa pred UV-svetlobo s titanovim dioksidom in premazi
  3. Tisk s tiskarsko barvo ekstrakta japonskega dresnika
  4. Katalitske sposobnosti razvejanih struktur titanovega dioksida
  5. Fotokatalitska razgradnja antibiotika tetraciklina s tankimi plastmi titanovega dioksida
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Optimizacija postopkov končne obdelave v proizvodnji pigmenta TiO2
  2. Zr/Cu-TiO[sub]2 catalysts for photocatalytic water treatment
  3. Spremljanje reoloških lastnosti anorganskih prahov
  4. Aktivacija tekstilnih površin z uporabo plazma tehnologije za doseganje funkcionalnih lastnosti materialov
  5. Določanje arzena v titanovem dioksidu

Back