Details

Vpliv malih hidroelektrarn na populacijo potočne postrvi na primeru reke Mislinje : diplomsko delo
ID Cokan, Blaž (Author), ID Repe, Blaž (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (9,21 MB)
MD5: 937CA1726FAA15CAA86FE3103801B741
PID: 20.500.12556/rul/cb64946c-62ac-4e79-929f-74ae2af6ef17

Language:Slovenian
Keywords:diplomska dela, geografske diplome, Slovenija, Mislinja, zoogeografija, hidroelektrarne
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Cokan]
Year:2012
Number of pages:92 f.
PID:20.500.12556/RUL-23746 This link opens in a new window
UDC:591.9:621.311.21(497.4)
COBISS.SI-ID:50290786 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2136
Downloads:432
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
COKAN, Blaž, 2012, Vpliv malih hidroelektrarn na populacijo potočne postrvi na primeru reke Mislinje : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : B. Cokan. [Accessed 20 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=23746
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  2. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
  2. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)

Back