Details

How to set a good example to pupils? : teachers' purpose in life and behavioral intentions to protect nature
ID Torkar, Gregor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf This link opens in a new window

Language:English
Keywords:vedenje, varstvo narave, učitelji, sposobnosti
Work type:Not categorized
Typology:1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2010
Number of pages:7 str.
PID:20.500.12556/RUL-23368 This link opens in a new window
UDC:37.064.2:502
COBISS.SI-ID:1508091 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2810
Downloads:314
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
TORKAR, Gregor, 2010, How to set a good example to pupils? : teachers’ purpose in life and behavioral intentions to protect nature. In : [online]. Published Scientific Conference Contribution. 2010. [Accessed 4 July 2025]. Retrieved from: http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Motivi za izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju
  2. Postmoderna (novodobna) družboslovna znanja v teoriji in praksi
  3. Uresničevanje Lizbonske strategije preko odprte metode koordinacije na področju vseživljenjskega učenja
  4. Strategija vseživljenjskosti učenja v Sloveniji
  5. Priznavanje kompetenc in kvalifikacij v kontekstu globalnih migracij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Securing the right to learn
  2. Model ocenjevanja institucij za izobraževanje odraslih
  3. Didaktične značilnosti pouka v izobraževanju odraslih na Ljudski univerzi
  4. Motivacija za vseživljenjsko e-izobraževanje na območju Ljubljane
  5. Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja

Back