Details

Vpliv velikosti in sektorske pripadnosti na inovativnost organizacije : magistrsko delo
ID Petrović, Aleksandra (Author), ID Ilič, Branko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_petrovic-aleksandra.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:inovativnost, velikost organizacije
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Petrović]
Year:2013
Number of pages:72 str.
PID:20.500.12556/RUL-23277 This link opens in a new window
UDC:658.895(043)
COBISS.SI-ID:32165213 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:3830
Downloads:196
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PETROVIĆ, Aleksandra, 2013, Vpliv velikosti in sektorske pripadnosti na inovativnost organizacije : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : A. Petrović. [Accessed 5 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_petrovic-aleksandra.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Potrošnja in vedenje potrošnikov na primeru nakupovalnih centrov
  2. Fondazione Pubblicità Progresso - Primer uspešnega izvajalca socialnega marketinga v Italiji
  3. Vpliv kulture na inovativnost
  4. Etnocentrizem porabnikov in nakupno vedenje v Sloveniji
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vpliv formalne izobrazbe na uspešnost prodajalca
  2. Vpliv vedenjskih dejavnikov na kupca
  3. Reševanje reklamacij v podjetju
  4. Interdisciplinarnost omrežja medpodjetniških odnosov
  5. Telefonska prodaja v Prešernovi družbi

Back