Details

Refleksije prostora in časa
ID Kos, Drago (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20102-3_Kos2.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Typology:1.20 - Preface, editorial, afterword
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2010
Number of pages:Str. 265-266
Numbering:Letn. 47, št. 2/3
PID:20.500.12556/RUL-23092 This link opens in a new window
UDC:316.334
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:29463389 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1450
Downloads:124
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KOS, Drago, 2010, Refleksije prostora in časa. In : Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [online]. p. 265–266. Vol. 47, no. 2/3, p. 265–266. [Accessed 3 July 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20102-3_Kos2.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Razvoj nedonošenčkov z motnjami hranjenja in požiranja ter nizko porodno težo
  2. Kaznovanje v vrtcu
  3. Razvijanje odnosa do narave s pomočjo slovenskih ljudskih pravljic pri predšolskih otrocih
  4. Prepoznavanje zgodnjih znakov razvojne motnje koordinacije pri predšolskih otrocih
  5. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do digitalne pismenosti
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Spodbujanje jezikovne ustvarjalnosti pri predšolskih otrocih
  2. Pripovedovanje zgodbe ob nizu sličic pri predšolskih otrocih
  3. Izbruhi togote pri predšolskih otrocih
  4. Spretnosti ocenjevanja pri predšolskih otrocih
  5. Soočanje s trmo pri predšolskem otroku s strani staršev

Back