Details

Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo
ID Imširović, Renata (Author), ID Debelak, Slavko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (893,92 KB)
MD5: 91E0A8921C7B3C750D66AAD01EE780AD
PID: 20.500.12556/rul/6c92932f-fbbc-45d9-923f-3cfeab56a8a5

Language:Slovenian
Keywords:državna meja, Piranski zaliv, Republika Slovenija, Republika Hrvaška, mejna problematika, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Imširović]
Year:2011
Number of pages:VII, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-21674 This link opens in a new window
UDC:341.222(043.2)
COBISS.SI-ID:3598254 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:3886
Downloads:405
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
IMŠIROVIĆ, Renata, 2011, Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : R. Imširović. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=21674
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Back