Details

Kontrola avtomobilskih zavarovanj : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Kobe, Mateja (Author), ID Pevcin, Primož (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (627,39 KB)
MD5: 3F18EF3580C7B63694BF9007CC1CDCFC
PID: 20.500.12556/rul/ec9cc1ae-5e85-45a0-a125-8945e398dc7e

Language:Slovenian
Keywords:avtomobilsko zavaraovanje, zavarovalnice, zavarovalstvo, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Kobe]
Year:2010
Number of pages:V, 50 str.
PID:20.500.12556/RUL-21250 This link opens in a new window
UDC:368.212(043.2)
COBISS.SI-ID:3431342 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:5954
Downloads:325
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KOBE, Mateja, 2010, Kontrola avtomobilskih zavarovanj : diplomsko delo visokošolskega programa [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Kobe. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=21250
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Back