Details

Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih : magistrsko delo
ID Mujić, Melisa (Author), ID Lah, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Golob, Urša (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mujic-melisa.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Mujić]
Year:2013
Number of pages:76 str.
PID:20.500.12556/RUL-21158 This link opens in a new window
UDC:339.138:004.738.5(043)
COBISS.SI-ID:32004445 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2049
Downloads:207
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MUJIĆ, Melisa, 2013, Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Mujić. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mujic-melisa.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Trženje v virtualnih svetovih
  2. Virusni marketing in virusno oglaševanje
  3. Obratni marketing v spletnem okolju
  4. Vloga interneta v marketinških odnosih
  5. Zavedanje ljudi o varnosti spletnega nakupovanja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM
  2. Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  3. Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  4. Ne/varnost elektronskih transakcij
  5. Oblikovanje ponudbe hotelskih storitev za internetno prodajo

Back