Details

Predšolska vzgoja v Sloveniji ter javni in zasebni vrtci v Mestni občini Ljubljana : diplomsko delo univerzitetnega programa
ID Verbič, Miha (Author), ID Setnikar-Cankar, Stanka (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1015,48 KB)
MD5: F1528E13FC2C94ACB035FFB63246C347
PID: 20.500.12556/rul/3f9de8dd-26cf-48ec-abf1-9d77880e85a8

Language:Slovenian
Keywords:prešolska vzgoja, javni vrtci, zasebni vrtci, Ljubljana, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Verbič]
Year:2009
Number of pages:V, 67 str.
PID:20.500.12556/RUL-20923 This link opens in a new window
UDC:373.2(497.451.1)(043.2)
COBISS.SI-ID:3304110 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:4900
Downloads:582
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VERBIČ, Miha, 2009, Predšolska vzgoja v Sloveniji ter javni in zasebni vrtci v Mestni občini Ljubljana : diplomsko delo univerzitetnega programa [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Verbič. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=20923
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Back