Details

Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Nusdorfer, Barbara (Author), ID Pevcin, Primož (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,76 MB)
MD5: E280D7D13288943AF44DBA47EFC99F65
PID: 20.500.12556/rul/3b32b2a4-dde0-4fdc-84aa-42901e6caaca

Language:Slovenian
Keywords:zdravstveno zavarovanje, zavarovalnice, zdravstvo, diplomska naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Nusdorfer]
Year:2009
Number of pages:V, 65 str.
PID:20.500.12556/RUL-20911 This link opens in a new window
UDC:368.942(043.2)
COBISS.SI-ID:3302062 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:3361
Downloads:393
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
NUSDORFER, Barbara, 2009, Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja : diplomsko delo visokošolskega programa [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : B. Nusdorfer. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=20911
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Back