Details

Vpliv bolonjske reforme : diplomsko delo univerzitetnega programa
ID Gabrovšek, Tjaša (Author), ID Pečar, Zdravko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (701,06 KB)
MD5: 6E3C480D1B5641CC8A16381609E96C23
PID: 20.500.12556/rul/220374b5-0020-4f65-a035-f8b4dfae0879

Language:Slovenian
Keywords:bolonjska deklaracija, visoko šolstvo, diplomske naloge
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FU - Faculty of Administration
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Gabrovšek]
Year:2009
Number of pages:V, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-20856 This link opens in a new window
UDC:378(043.2)
COBISS.SI-ID:3289774 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:4434
Downloads:406
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
GABROVŠEK, Tjaša, 2009, Vpliv bolonjske reforme : diplomsko delo univerzitetnega programa [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : T. Gabrovšek. [Accessed 17 August 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=20856
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Pomen znanja in motivacije v podjetjih
  2. Stres in pomanjkanje motivacije v oddelku za pomoč uporabnikom in teleprodajo Podjetja X
  3. Vloga participacije in motivacije v psihološkem opolnomočenju v spletnih skupnostih
  4. Sprožanje pozitivnih govoric v turizmu
  5. Virtualna resničnost v turizmu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
  2. Sistemski pristop soustvarjanja v turizmu
  3. Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu, interakcijski pogled
  4. Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier
  5. Strategija trženja v turizmu

Back