Details

Marketinški odnosi med oglaševalsko agencijo in naročnikom : primer odnosa med podjetjema LUNATBWA in Si.mobil, d. d.
ID Hudin, Sanja (Author), ID Golob, Urša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hudin-sanja.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:marketinški odnosi
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[S. Hudin]
Year:2011
Number of pages:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-19900 This link opens in a new window
UDC:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:30682205 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1260
Downloads:225
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
HUDIN, Sanja, 2011, Marketinški odnosi med oglaševalsko agencijo in naročnikom : primer odnosa med podjetjema LUNATBWA in Si.mobil, d. d. [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : S. Hudin. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hudin-sanja.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Informacijsko vedenje devetošolcev
  2. Preverjanje in uveljavljanje statusa šolskih knjižničarjev
  3. Informacijsko vedenje laikov pri iskanju zdravstvenih informacij
  4. Izobraževanje za samostojno rabo poučnega gradiva v osnovnošolski knjižnici
  5. Dejavnosti v osnovnošolski knjižnici kot aktivnosti za spodbujanje branja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
  2. Prednosti in slabosti učenja in poučevanja s pomočjo spletne učilnice v tretjem razredu osnovne šole
  3. Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  4. Informacijsko-komunikacijske tehnologije na razredni stopnji osnovne šole
  5. Glasbena pismenost učencev v petem razredu osnovne šole

Back