Details

Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije : diplomsko delo
ID Burger, Jana (Author), ID Jančič, Zlatko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/burger-jana.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Burger]
Year:2010
Number of pages:69 f.
PID:20.500.12556/RUL-18731 This link opens in a new window
UDC:339.187.42(043.2)
COBISS.SI-ID:29410909 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:9108
Downloads:172
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
BURGER, Jana, 2010, Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : J. Burger. [Accessed 5 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/burger-jana.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Uspešna slovenska blagovna znamka
  2. Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
  3. Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
  4. Izkustveni marketing
  5. Korporacijska znamka
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Trženje logističnih storitev
  2. Trženje Gospodarskega razstavišča
  3. Trženje sive lepenke
  4. Trženje odkovkov
  5. Trženje vzajemnih skladov

Back