Details

Evalvacija uporabniških vmesnikov : diplomsko delo
ID Kumar, Matej (Author), ID Vehovar, Vasja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kumar-matej.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Kumar]
Year:2009
Number of pages:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-18683 This link opens in a new window
UDC:004.5(043.2)
COBISS.SI-ID:28879197 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:6169
Downloads:153
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KUMAR, Matej, 2009, Evalvacija uporabniških vmesnikov : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Kumar. [Accessed 13 August 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kumar-matej.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji
  2. Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
  3. Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji
  4. Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
  5. Slovenija kot blagovna znamka
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analiza poznavanja blagovne znamke
  2. Zaščita blagovne znamke
  3. Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
  4. Sprememba dizajna blagovne znamke
  5. Zavedanje blagovne znamke Pattex na slovenskem trgu

Back