Details

Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
ID Mirah, Leila (Author), ID Lah, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Mirah]
Year:2010
Number of pages:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-18595 This link opens in a new window
UDC:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:29196893 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:15593
Downloads:189
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MIRAH, Leila, 2010, Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o. [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Mirah. [Accessed 21 June 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Primerjalna analiza sodniškega mandata
  2. Nagovor ob predstavitvi knjige
  3. Usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja
  4. Politika in socialni kapital
  5. Družbeni vidiki zakonskega urejanja prostitucije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Motivacija zaposlenih v gospodarstvu in negospodarstvu
  2. Vpliv organizacijske klime na kvaliteto delovnega življenja
  3. Motivacija zaposlenih v Zdravstvenem domu dr. Adolfa Drolca
  4. Motivacija kot faktor delovnega življenja v Hipermarketu Merkator v Ljubljani
  5. P. Nolan in G. Lenski, Human societies. An introduction to macrosociology...

Back