Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Predstavljanje politike v tabloidih : slovenska politična scena v Direktu
ID
Knavs, Nina
(
Author
),
ID
Pušnik, Maruša
(
Mentor
)
More about this mentor...
URL - Presentation file, Visit
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/knavs-nina.pdf
Image galllery
Language:
Slovenian
Work type:
Undergraduate thesis
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[N. Knavs]
Year:
2009
Number of pages:
68 f.
PID:
20.500.12556/RUL-18513
UDC:
070(043.2)
COBISS.SI-ID:
28852061
Publication date in RUL:
11.07.2014
Views:
10325
Downloads:
203
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KNAVS, Nina, 2009,
Predstavljanje politike v tabloidih : slovenska politična scena v Direktu
[online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Knavs. [Accessed 18 September 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/knavs-nina.pdf
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Similar works from other Slovenian collections:
Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
Back