Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Advanced
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Spodbujanje inovativnih učnih okolij pri učenju in poučevanju študentov tehniških fakultet : visokošolski učbenik s primeri dobre prakse
ID
Geršak, Gregor
(
Editor
),
ID
Geršak, Vesna
(
Editor
),
ID
Predan, Barbara
(
Editor
),
ID
Janželj-Tomažič, Mojca
(
Photographer
),
ID
Grajfoner, Julij Julijan
(
Photographer
),
ID
Lamovšek, Ema
(
Photographer
),
ID
Martinčič, Domen
(
Photographer
),
ID
Oblak, Neža
(
Photographer
),
ID
Požlep, Lana
(
Photographer
),
ID
Žager Đurić, Luka
(
Photographer
),
ID
Begeš, Gaber
(
Reviewer
),
ID
Selan, Jurij
(
Reviewer
)
PDF - Presentation file,
Download
(15,68 MB)
MD5: 12F2434C0E9059C9A3CABA5F12F4D0A3
URL - Source URL, Visit
https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/795/
Image galllery
Abstract
Učbenik je namenjen visokošolskim učiteljem UL, ki želijo preskusiti nove metode poučevanja, prilagoditi in nadgraditi svoje prakse ter posledično tudi aktivno sodelovati v sodobnem izobraževanju sodobnih generacij inženirjev preko sodobnih oblik poučevanja. Delo je nastalo z raziskovanjem inovativnih učnih pristopov, ki temeljijo na vključevanju umetniške izkušnje in oblikovalskega mišljenja, in njihov vpliv na študente tehnike (elektrotehnike, strojništva, kemije in kemijske tehnologije, biotehnike, grafičnega oblikovanja, pomorstva in prometa). Študenti so preko vključevanja umetnosti in oblikovalskih pristopov v učne načrte tehniških vsebin spoznavali različne vsebine zelenega prehoda kot ključnega koraka k bolj trajnostni in okolju prijazni prihodnosti.
Language:
Slovenian
Keywords:
izobraževanje
,
visokošolsko izobraževanie
,
umetnost
,
umetniška izkušnja
,
učni pristopi
,
izkustveno učenje
,
učenje
,
oblikovalski pristop
Work type:
Higher education textbook
Typology:
2.03 - Reviewed University, Higher Education or Higher Vocational Education Textbook
Organization:
ALUO - Academy of Fine Arts and Design
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
Založba Univerze
Year:
2025
Number of pages:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (151 str.))
PID:
20.500.12556/RUL-173981
ISBN:
978-961-297-635-4
UDC:
378
DOI:
10.51935/9789612976354
COBISS.SI-ID:
245899011
Publication date in RUL:
25.09.2025
Views:
164
Downloads:
50
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Licences
License:
CC BY 4.0, Creative Commons Attribution 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Description:
This is the standard Creative Commons license that gives others maximum freedom to do what they want with the work as long as they credit the author.
Projects
Funder:
Other - Other funder or multiple funders
Funding programme:
European Union - NextGenerationEU
Project number:
ULTRA
Name:
UL za trajnostno družbo - ULTRA
Acronym:
ULTRA
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back