Details

Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
ID Vogrinc, Janez (Author), ID Devetak, Iztok (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241 This link opens in a new window

Abstract
Prispevek predstavlja različne pristope k pedagoškemu raziskovanju ter pomen pedagoškega raziskovanja za učiteljevo učinkovito delo. Podane so značilnosti kvalitativne in kvantitativne paradigme pedagoškega raziskovanja ter značilnosti eksperimentalne in akcijske raziskave. V nadaljevanju je ilustriran potek pedagoškega raziskovanja s poudarjenimi razlikami med različnimi pristopi. Natančno je opisan potek raziskovanja od oblikovanja raziskovalnega problema, raziskovalnih vprašanj in hipotez, poleg katerih so podani tudi konkretni primeri s področja vizualizacije pri naravoslovnem izobraževanju. Predstavljene so vrste spremenljivk in statistični postopki s katerimi obdelamo podatke določene spremenljivke. V zaključku prispevka so prikazani nekateri poudarki uporabe raziskovalnega pristopa pri pouku naravoslovja in smernice praktikom in raziskovalcem začetnikom, kako se pedagoškega raziskovanja lotiti.

Language:Slovenian
Keywords:vizualizacijske metode, pouk naravoslovja, pedagoško raziskovanje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, didaktična metoda, pedagoško raziskovanje
Typology:1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2007
Number of pages:Str. 197-215
PID:20.500.12556/RUL-17003 This link opens in a new window
UDC:371.3:5
COBISS.SI-ID:7287881 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2805
Downloads:451
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VOGRINC, Janez and DEVETAK, Iztok, 2007, Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja. In : [online]. p. 197–215. P. 197–215. [Accessed 19 March 2025]. Retrieved from: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education, teaching method, educational research

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Improved robust part-based model for visual object tracking
  2. Izboljšava metode za slednje objektov z dinamičnimi grafi
  3. Global motion-aware robust visual object tracking for electro optical targeting systems
  4. Izboljšan vizualni model za sledenje s segmentacijo
  5. Dolgoročno sledenje objektov z uporabo predlaganja regij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Optično sledenje objektov s postopki računalniškega vida in mehanizma za usmerjanje kamere
  2. Sledenje objektom s kamero
  3. Manipulacija objektov na transportnem traku z robotom FANUC M-1iA
  4. Tehnike računalniškega vida pri avtomatiziranem snemanju rokometne tekme
  5. Nekalibrirano vodenje robota s pomočjo računalniškega vida

Back