Namen tega magistrskega dela je raziskati, zakaj je potrebno poezijo uporabljati v tujejezični angleški učilnici ter predlagati, kako jo lahko uporabimo kot plodno in prijetno izkušnjo. O poučevanju angleške poezije v maternem jeziku je mogoče najti številne vire, manj pa je gradiv, ki se osredotočajo na poučevanje poezije v tujejezični učilnici. Kljub temu je obilico gradiva za poučevanje angleške poezije v maternem jeziku mogoče enostavno prilagoditi za uporabo v tujejezični učilnici.
Magistrsko delo na podlagi raziskave teoretičnih pristopov k poučevanju poezije predlaga kombinacijo najprimernejših metod za uporabo v osnovnošolski in srednješolski tujejezični angleški učilnici. Raziskane so prednosti in slabosti poučevanja poezije, kot so jih opredelili različni raziskovalci in avtorji, kot so Louise M. Rosenblatt, H. G. Widdowson, Michael Benton, Geoff Fox, Linda Hall, Alan Maley, Alan Duff, ter nekatere njihove praktične zamisli za poučevanje poezije. Ustrezno so upoštevani nekateri dejavniki poučevanja poezije, kot so učna metoda, izbira besedila in izbira dejavnosti. Edinstven in privilegiran položaj poezije v waldorfskih šolah je raziskan in ustrezno podprt, saj ostaja poezija v waldorfskih šolah kljub priljubljenim literarnim teorijam in trendom poučevanja bistveni del učnega načrta v osnovni in srednji šoli.
Večplastna in prijetna naloga raziskovanja poezije v osnovnošolski ter srednješolski tujejezični angleški učilnici poeziji pripisuje nepogrešljivo vlogo na poti učenja jezikov.
|