Details

Analiza dendroflore na območju gospodarske enote Mokrec : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
ID Sinjur, Iztok (Author), ID Brus, Robert (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (9,38 MB)
MD5: D2889F5DF82FF7AB3D4C78CF18132D76
PID: 20.500.12556/rul/b65d5f8d-7c53-44eb-8d51-e2edc28444ad

Abstract
Diplomsko delo je nastalo z namenom, da bi raziskali pestrost dendroflore na območju gospodarske enote Mokrec in pojasnili značilnosti pojavljanja gozdnih združb in njihovih glavnih gradnikov v odvisnosti od nadmorske višine, ekspozicije, asociacije ter ob tem predstavili zanimivosti, bodisi z morfološkega vidika posameznih primerkov, bodisi z vidika razširjenosti vrst. Namen naloge je opisati način gospodarjenja z gozdovi na omenjenem območju od preteklosti do današnjih dni in v povezavi z analizo dendroflore razkriti medsebojne vzročne zveze, katerih odraz je današnje stanje sestojev na analiziranem območju. Z analizo je bilo potrjeno zmanjševanje pestrosti rastlinskih vrst z naraščanjem nadmorske višine, na kar bistveno vpliva kvaliteta tal. Vendar se v najvišjih predelih pestrost znova poveča zaradi raznolikosti rastiščnih razmer. Na novo so bila evidentirana ali potrjena nahajališča nekaterih rastlinskih vrst ter izmerjeni posamezni primerki večjihdimenzij.

Language:Slovenian
Keywords:dendroflora, flora, Mokrec, gozdne združbe, gospodarjenje z gozdovi, tla
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[I. Sinjur]
Year:2004
Number of pages:XII, 96 str.+ pril
PID:20.500.12556/RUL-15207 This link opens in a new window
UDC:630
COBISS.SI-ID:1344422 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2215
Downloads:446
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SINJUR, Iztok, 2004, Analiza dendroflore na območju gospodarske enote Mokrec : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : I. Sinjur. [Accessed 26 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=15207
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Abstract:
The diploma was written to explore the variety of dendroflora on the area of Mokrec and to explain characteristics of forest association phenomenon and itsmain constitutions that are dependent from altitude, exposition, growth. Some interesting examples from the point of view of extension of species were presented. The purpose of the diploma was to describe the method of the forestmanagement on the area from the past through the modern days. The inter causal relations that reflect the actual situation of the system on the analysed area were found out by the analysis of dendroflora. It was proven by the analysis that variety of vegetation reduces with the inercase of the altitude and the quality of soil has major influence. On the other hand the variety on the highest altitude inercases because of diferentconditions for growth. The habitats of some flora species have been reconfirmed or reevidenedand some particular bigger examples have been remeasured.


Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Moteča vedenja v osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
  3. Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  4. Izvajanje pohodništva na izbrani osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Rajalne igre v vrtcu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Glasbena umetnost v osnovni šoli s posebnimi potrebami
  3. Razlike v doživljanju stresa in izgorelost učiteljev v povezavi s čuječnostjo v običajnih osnovnih šolah in šolah s prilagojenim programom
  4. Nazornost pouka v osnovni šoli s prilagojenim programom v funkciji izkustvenega učenja
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Back