Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije
ID
Avsec, Stanislav
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7466/
Image galllery
Abstract
Monografija Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) obravnava problematiko sodobnega razvijanja tehnološke pismenosti kot temeljnega učnega dosežka tehniškega izobraževanja v kontekstu tehnološko podprtega razvijanja veščin 21. stoletja. Današnja tehnologija je postala že tako sofisticirana, da je njena domena artikulacijsko zahtevna, posledično učenje s pomočjo tehnologije pa lahko postane omejeno zgolj na doseganje nižjih taksonomskih stopenj. Monografija bralca seznanja z novejšimi raziskovalnimi spoznanji, ki imajo pomembno aplikativno vrednost za pedagoško delo. V petih poglavjih avtorji prepletajo različna raziskovalna spoznanja z lastnimi empiričnimi in eksperimentalnimi ugotovitvami ter na njihovi osnovi preverjajo smiselnost tarčne uvedbe IKT k pouku za razvijanje veščin 21. stoletja kot so kritično mišljenje, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, vodstvene sposobnosti, socialne in etične veščine ter komunikacijske zmožnosti. Raba IKT v izobraževalne namene je prestala zahteven stresni test pouka na daljavo v obdobju pandemije in izsledki raziskav pokažejo na potencial IKT za doseganje ciljev tehnološke pismenosti, hkrati pa nakazujejo na potrebo izostritve didaktike pouka, nadgradnje kompetenc učiteljev kot tudi rabe IKT za kontrolo transakcijske distance za izboljšanje timskega učenja in prenosa znanja potrebnega za učinkovito izobraževanje za trajnostni razvoj.
Language:
Slovenian
Keywords:
tehnološka pismenost
Work type:
Scientific work
Typology:
2.01 - Scientific Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-143229
DOI:
978-961-253-303-8
COBISS.SI-ID:
132503555
Publication date in RUL:
12.12.2022
Views:
536
Downloads:
161
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back