Details

Uporaba umetne inteligence v avtomatizaciji procesov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Prijatelj, Rok (Author), ID Groznik, Aleš (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/prijatelj2054.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:informatika, informacijska tehnologija, umetna inteligenca, avtomatizacija, poslovni proces, poslovna inteligenca, case study
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Prijatelj]
Year:2022
Number of pages:I, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-143068 This link opens in a new window
UDC:004.8
COBISS.SI-ID:125686275 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.02.2023
Views:1313
Downloads:87
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIJATELJ, Rok, 2022, Uporaba umetne inteligence v avtomatizaciji procesov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : R. Prijatelj. [Accessed 15 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/prijatelj2054.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Use of artificial intelligence in process automation
Keywords:informatics, information technology, artificial intelligence, automation, business process, business intelligence system, case study

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Opinions of teachers and primary education students on the use of literary language from the first to fifth grade of primary school
  2. Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
  3. Stimulants and obstacles on primary teacher's professional development way
  4. Factors influencing the use of literary language by classroom teachers
  5. Primary teachers' viewpoints and subjective theories about classroom discipline
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  3. Poučevanje začetnega naravoslovja v kontekstu profesionalnega razvoja bodočih učiteljev razrednega pouka
  4. Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
  5. Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju

Back