izpis_h1_title_alt

Zgodnje seznanjanje z drugo kulturo s pomočjo plesa
ID Perhoč, Monika (Author), ID Geršak, Vesna (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/7464/ This link opens in a new window

Abstract
V diplomskem delu sem raziskovala, kako uspešno so otroci spoznali določeno temo preko povezovanja področij dejavnosti. Poudarek je bil na povezovanju družbe in plesnega izražanja skozi igro. V teoretičnem delu sem najprej predstavila, kako pomembna je igra kot najmočnejša dejavnost v predšolskem obdobju. Opredelila sem dve področji v kurikulumu – družbo in umetnost. Pri družbi sem na kratko opredelila še otrokov socialni razvoj in opisala multikulturno vzgojo. Pri plesu sem obrazložila otrokov gibalni razvoj, ustvarjalni gib in vpliv plesa na otroke. Na kratko sem opisala še plesne metodične postopke pri delu z otroki. Na koncu sem poudarila pomembnost medpodročnega povezovanja in vlogo vzgojitelja pri tem. Dejavnosti, ki so opisane v empiričnem delu diplomske naloge, so vezane na raziskovanje druge kulture oz. drugega naroda s pomočjo plesa. V sklopu raziskave, ki je potekala štiri tedne, sem izvedla dvanajst različnih dejavnosti. Pri vsaki dejavnosti je opisan potek dela in podana je evalvacija. Raziskovala sem predvsem, kako uspešno so otroci preko povezovanja področij družbe in plesa spoznali določeno temo. Želela sem, da otrok aktivno sodeluje v vseh dejavnostih in da bi bil notranje motiviran. Z medpodročnim povezovanjem pa sem skušala doseči, da vsak otrok najde področje, ki mu je blizu. Glavna ugotovitev mojega raziskovanja je ta, da je povezovanje področij dejavnosti pri spoznavanju določene teme zelo uspešno. Otroci so vsako dejavnost doživljali s svojimi čutili, s svojim telesom in tako še bolj celostno spoznali Indijance.

Language:Slovenian
Keywords:igra
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-142849 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:131525635 This link opens in a new window
Publication date in RUL:01.12.2022
Views:449
Downloads:132
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Early introduction to other cultures through dance
Abstract:
In this thesis I investigated how well children learn a particular topic by combining areas of activity . The emphasis was on the integration of the company and dance expression throughout the game. Activities that are described in the empirical part of the thesis , are bound to discover other cultures and . another nation through dance . As part of the research , which took place four weeks , I have conducted a variety of activities twelve . For each activity described workflow and given evaluation . I researched primarily how successfully children by bringing areas of the company and dance learn a particular topic . I wanted a child to actively participate in all activities and that would be internally motivated . With multi-domain integration , I tried to reach out to every child finds an area that is close to him . The main conclusion of my research is that the integration of the areas of activity in learning about a specific topic very successful . Children are each activity experienced through their senses over his body and even more comprehensively learn about the Indians .

Keywords:children game

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back