izpis_h1_title_alt

Specialno pedagoški vidiki inovativnih pristopov učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v visokošolskem prostoru: znanstvena monografija s področja specialne in rehabilitacijske pedagogike
ID Pavlič, Matic (Author), ID Kalan, Marko (Author), ID Licardo, Marta (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/7436/ This link opens in a new window

Abstract
Specialnopedagoški vidiki inovativnih pristopov učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v visokošolskem prostoru je monografija, ki se ukvarja z analizo in priporočili za vključevanje študentov s posebnimi potrebami v visoko šolstvo in je namenjena visokošolskim učiteljem, strokovnim delavcem, študentom in odločevalcem. Čeprav je tema monografije vključevanje, v naslovu ni omenjen izraz 'inkluzija', ki je v zadnjih desetletjih prevladujoč pristop k osebam s posebnimi potrebami v družbi, vzgoji in izobraževanju ter konkretno v visokem šolstvu. Uvod v monografijo pojasnjuje, zakaj je izraz 'inkluzivni pristopi' smiselno nadomestiti z izrazom 'inovativni pristopi'. Hkrati uvod napoveduje posamezna poglavja v monografiji, ki s svojo strukturo celostno odgovarjajo na vprašanja učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v (slovenskem) visokošolskem prostoru.

Language:Slovenian
Keywords:višje in visokošolsko izobraževanje
Work type:Scientific work
Typology:2.01 - Scientific Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Založba Univerze
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-142388 This link opens in a new window
DOI:978-961-7128-97-0 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:121631235 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.11.2022
Views:828
Downloads:177
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back