Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
ID
Radovan, Marko
(
Author
),
ID
Makovec Radovan, Danijela
(
Author
)
URL - Source URL, Visit
https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2073
Image galllery
Abstract
Ukrepi za zajezitev pandemije covida-19 so zaznamovali način študija v številnih državah po svetu. Fakultete zaradi nenadnega prehoda na izobraževanje na daljavo niso imele časa pripraviti strategije izvedbe študijskega procesa, učitelji so pristope, kako izvajati predmete, iskali sami, pri čemer se je izkazalo, da številni med njimi zaradi pomanjkanja znanja za prehod niso bili ustrezno usposobljeni. Slednje so zagotovo občutili tudi študenti, zato se v prispevku ukvarjamo z vprašanjem, kako so spremembe v obliki študija doživljali študenti Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave kažejo, da med študenti obstajajo razlike v njihovi oceni ustreznosti različnih pristopov poučevanja glede na različne dejavnike, vključno s študijskimi pogoji. Ti so pomembno vplivali tudi na ocene študentov o lastni usposobljenosti za sodelovanje v tej obliki študija ter na stališča, da so skozi omenjeno obliko dela pridobili več znanja kot pri izvedbi v živo. Ob tem je študij na daljavo v času pandemije pri študentih pomembno vplival tudi na občutek preobremenjenosti in motivacijo za študij ter povečal zaskrbljenost glede ocenjevanja znanja. Rezultati raziskave pa so obenem pokazali na potencial, ki ga študij na daljavo lahko ima, a je tega mogoče izkoristiti le, če so vsem udeležencem v procesu zagotovljeni ustrezni pogoji. Prispevek končujemo s štirimi priporočili, ki jih je pri razmisleku o uvajanju tovrstne oblike študija nujno upoštevati.
Language:
Slovenian
Keywords:
vzgoja in izobraževanje
,
študij na daljavo
,
covid-19
,
krizno izobraževanje na daljavo
,
izobraževanje na daljavo
,
učni pristopi
,
stališča študentov
Work type:
Article
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
FF - Faculty of Arts
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Publication date:
01.06.2022
Year:
2022
Number of pages:
Str. 114-136
Numbering:
Letn. 73 = 139, št. 2
PID:
20.500.12556/RUL-138461
UDC:
374.74
ISSN on article:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
116158979
Publication date in RUL:
21.07.2022
Views:
1468
Downloads:
104
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Sodobna pedagogika
Shortened title:
Sodob. pedagog.
Publisher:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Secondary language
Language:
English
Keywords:
education
,
distance learning
,
emergency remote teaching
,
distance education
,
teaching approaches
,
students’ attitudes
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back