Details

Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
ID Radovan, Marko (Author), ID Makovec Radovan, Danijela (Author)

URLURL - Source URL, Visit https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2073 This link opens in a new window

Abstract
Ukrepi za zajezitev pandemije covida-19 so zaznamovali način študija v številnih državah po svetu. Fakultete zaradi nenadnega prehoda na izobraževanje na daljavo niso imele časa pripraviti strategije izvedbe študijskega procesa, učitelji so pristope, kako izvajati predmete, iskali sami, pri čemer se je izkazalo, da številni med njimi zaradi pomanjkanja znanja za prehod niso bili ustrezno usposobljeni. Slednje so zagotovo občutili tudi študenti, zato se v prispevku ukvarjamo z vprašanjem, kako so spremembe v obliki študija doživljali študenti Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave kažejo, da med študenti obstajajo razlike v njihovi oceni ustreznosti različnih pristopov poučevanja glede na različne dejavnike, vključno s študijskimi pogoji. Ti so pomembno vplivali tudi na ocene študentov o lastni usposobljenosti za sodelovanje v tej obliki študija ter na stališča, da so skozi omenjeno obliko dela pridobili več znanja kot pri izvedbi v živo. Ob tem je študij na daljavo v času pandemije pri študentih pomembno vplival tudi na občutek preobremenjenosti in motivacijo za študij ter povečal zaskrbljenost glede ocenjevanja znanja. Rezultati raziskave pa so obenem pokazali na potencial, ki ga študij na daljavo lahko ima, a je tega mogoče izkoristiti le, če so vsem udeležencem v procesu zagotovljeni ustrezni pogoji. Prispevek končujemo s štirimi priporočili, ki jih je pri razmisleku o uvajanju tovrstne oblike študija nujno upoštevati.

Language:Slovenian
Keywords:vzgoja in izobraževanje, študij na daljavo, covid-19, krizno izobraževanje na daljavo, izobraževanje na daljavo, učni pristopi, stališča študentov
Work type:Article
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FF - Faculty of Arts
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Publication date:01.06.2022
Year:2022
Number of pages:Str. 114-136
Numbering:Letn. 73 = 139, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-138461 This link opens in a new window
UDC:374.74
ISSN on article:0038-0474
COBISS.SI-ID:116158979 This link opens in a new window
Publication date in RUL:21.07.2022
Views:1756
Downloads:111
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
RADOVAN, Marko and MAKOVEC RADOVAN, Danijela, 2022, Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19. Sodobna pedagogika [online]. 2022. Vol. 73 = 139, no. 2, p. 114–136. [Accessed 8 April 2025]. Retrieved from: https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2073
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Sodobna pedagogika
Shortened title:Sodob. pedagog.
Publisher:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Keywords:education, distance learning, emergency remote teaching, distance education, teaching approaches, students’ attitudes

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izobraževanje na daljavo
  2. Effective physical education distance learning models during the Covid-19 epidemic
  3. Lower primary school English teachers' perceptions of distance education
  4. Learning Cultures Beyond the Curriculum (a Case Study of Homeschooling)
  5. Študij na daljavo kot dinamična izobraževalna praksa
Similar works from other Slovenian collections:

Back