izpis_h1_title_alt

Analiza različnih vidikov malega rokometa : magistrsko delo
ID Pokorn, Tinkara (Author), ID Šibila, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,83 MB)
MD5: 5D631B8D8C2F2B5BDCB2F9C1707E0F92

Abstract
Osnovni namen magistrskega dela je bil predstaviti in analizirati vsebinske vidike malega rokometa (strukturo igre) skupaj z različnimi didaktičnimi pristopi pri poučevanju malega rokometa. Ob tem smo skušali zbrati tudi čim več informacij o drugih pedagoških (vzgojnih) vidikih malega rokometa. Delo je monografskega tipa, temelji na sistematičnem pregledu strokovne in znanstvene literature na področju malega rokometa in nekoliko širše na področju uvajanja najmlajših v rokomet. Pri pisanju smo si pomagali z zbiranjem gradiva, s pregledovanjem, povzemanjem in prevajanjem. Med uporabljenimi bazami podatkov, iz katerih smo črpali informacije, so Pub Med, CrossRef in Google Scholar. Ugotavljamo, da avtorji pri učenju malega rokometa zagovarjajo dolgoročnost in sistematičnost. Trenerji in učitelji ne bi smeli prehitevati in pretiravati pri podajanju novih informacij, prilagojene in primerne morajo biti starosti vadečih in njihovim gibalnim sposobnostim. Za mali rokomet je značilna vsestranska vadba, s čim večjim številom raznovrstnih gibalnih nalog, ki igralca celostno oblikujejo. Eden izmed priporočljivih pristopov za učinkovito učenje rokometa je pristop, ki temelji na igralni obliki. Metoda učenja s pomočjo igre je otrokom najbližja in najbolj naravna. Mali rokomet spoznavajo prek elementarnih iger in iger s prirejenimi pravili. Glede na strokovne usmeritve je ena temeljnih značilnosti malega rokometa zahteva, da se igra z osebno obrambo. Priporočilo je tudi, da se število igralcev v igri postopoma veča. Priporočajo se neuradna tekmovanja oziroma turnirji v prilagojeni obliki, kjer rezultat ni pomemben. Prilagojena pravila igre najmlajšim omogočajo uspešno igranje. Na osnovi zbranih informacij lahko zaključimo, da je v procesu vadbe malega rokometa za končni uspeh zelo pomembno, da trener ali športni pedagog poučuje na način, ki vključuje igrivost in sproščenost, veliko ustreznih metodičnih postopkov, manj tekmovalnosti. Voditi jih mora tako, da ustrezno doživljajo uspešnost v napredovanju igranja, z veliko veselja in užitka ob igranju, ki vključuje hkratno pridobivanje novih izkušenj.

Language:Slovenian
Keywords:mali rokomet, pravila, metodika učenja, tekmovanja
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FŠ - Faculty of Sport
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-137150 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:119082243 This link opens in a new window
Publication date in RUL:03.06.2022
Views:707
Downloads:77
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Analysis of various aspects of mini-handball
Abstract:
The thesis analyses the structure of mini-handball, its educational aspects and different didactic approaches for teaching it to children. A variety of sources in the field of mini-handball and the initiation of children into the game have been collected, researched, summarised and translated. A few of the databases used were Pub Med, CrossRef and Google Scholar. Analysis showed that long-term goals should be pursued when teaching mini-handball. It is therefore advisable to consider young players’ motor skills and age in order not to provide them with too much information too quickly. A wide range of activities, which are typical of mini-handball, develop the player as a whole. One of the most effective and natural methods for teaching children is the game-based approach, where young players acquaint themselves with mini-handball by playing basic games and games with modified rules. The most appropriate defensive system is individualised defence. The number of players in the game should increase with time. Unofficial competitions and adapted tournaments that do not focus on results are also recommended. Adapted rules stimulate children to play successfully In conclusion, it is very important for a mini-handball coach or PE teacher to employ methods that emphasize playfulness rather than competitiveness, which enables young players to enjoy playing mini-handball as they gain new experience.

Keywords:Mini-handball, rules, methodology, competitions

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back