Details

Uporaba okolja Unity za razvoj 3D računalniške igre
ID PLEŠEC, TRISTAN (Author), ID Jaklič, Aleš (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (12,73 MB)
MD5: C51339AFC007702885575BADEFF36982

Abstract
Naloga predstavi potek izdelave igre od začetka do konca v pogonu Unity. Vsi pri izdelavi uporabljeni pripomočki so na voljo brezplačno. Naloga najprej na splošno predstavi pogon Unity, kako se ga uporablja in njegov trenuten položaj na trgu. Predstavi njegov UV in osnovne funkcionalnosti. V naslednjem poglavju se prične opis izdelave igre. Najprej je predstavljena izdelava glavnega menija. Sledi izdelava glavnega dela igre, kar vključuje izdelavo objektov, premikanja igralca, nasprotnikov, UI, detekcije kolizij, animacij in UV. Kasneje je predstavljena tudi izdelava zvočnih efektov in shranjevanja. Na koncu je še razloženo, kako se končno delo izvozi, predstavljeno pa je tudi mnenje prostovoljcev, ki so igro preizkusili.

Language:Slovenian
Keywords:računalniška igra, Unity, razvoj igre
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FRI - Faculty of Computer and Information Science
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-135528 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:101512195 This link opens in a new window
Publication date in RUL:17.03.2022
Views:2427
Downloads:210
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PLEŠEC, TRISTAN, 2022, Uporaba okolja Unity za razvoj 3D računalniške igre [online]. Bachelor’s thesis. [Accessed 16 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=135528
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Using the Unity engine for a 3D computer game development
Abstract:
This diploma presents the process of game development from start to finish in the Unity engine. All assets used during development are available to anyone for free. The diploma first describes the Unity engine itself and where it currently stands on the market. Then it presents its UI and basic functionalities. The next chapter details the making of the game. First, it presents the creation of the main menu. This is followed by the creation of the core gameplay, which includes objects, movement of the player, opponents, AI, collision detection, animations and UI. Later on the creation of sound effects and saving of progress are also explained. Finally, it shows how the final work is exported and presents the opinions of volunteers, who have tested the game.

Keywords:computer game, Unity, game development

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Učinek dodanega na sol vezanega brinovega ekstrakta na tvorbo heterocikličnih aromatskih aminov v toplotno obdelanih govejih pleskavicah
  2. Vpliv kakovosti, proteolize in stopnje pečenosti na nastanek heterocikličnih aromatskih aminov v dolgi hrbtni mišici prašiča
  3. Vpliv rastlinskih ekstraktov na zmanjšanje vsebnosti heterocikličnih aromatskih aminov in oksidov holesterola v toplotno obdelanem piščančjem mesu
  4. Vpliv dodatka biološko aktivnih učinkovin ekstraktov brina, bora in rožmarina na preprečevanje tvorbe HCA
  5. Optimizacija pridobivanja rastlinskih ekstraktov za marinade z namenom znižanja vsebnosti heterocikličnih aminov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Semikontinuirni proces pridobivanja organskih produktov iz macesnove biomase s subkritično vodo
  2. Biološka aktivnost konvencionalnih ekstraktov cejlonskega cimeta (Cinnamomum zeylanicum)
  3. Stabilizacija kozmetičnih olj z naravnimi antioksidanti
  4. Aktivnost naravnih antioksidantov
  5. Določevanje težkih kovin in toksičnih organskih spojin v ekstraktih listov Lawsonia inermis L.

Back