Details

Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Đođ, Nika (Author), ID Kolbl, Živa (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/dod1917.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, elektronsko trženje, mediji, družbena omrežja, blagovne znamke, medgeneracijske razlike, spremembe
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Đođ]
Year:2021
Number of pages:II, 25, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-132604 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:78413059 This link opens in a new window
Publication date in RUL:09.11.2021
Views:1890
Downloads:103
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ĐOĐ, Nika, 2021, Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Đođ. [Accessed 24 August 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/dod1917.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Brand rejuvenation by targeting a new group of consumers
Keywords:marketing, electronic marketing, media, social networks, brands, generation gap, changes

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Enološka praksa v pridelavi vina
  2. Enološka sredstva in dovoljeni tehnološki postopki pri pridelavi vina
  3. Barrique tehnologija pridelave belih in rdečih vin
  4. Enološki postopki in analizne metode v vinskem sektorju v luči resolucij OIV
  5. "Sur lies" tehnologija pridelave belih in rdečih vin
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Predlog zaščite geografskega porekla Goriška Brda v okviru Evropske unije
  2. Vpliv embalaže in skladiščnih pogojev na vsebnost fenolnih spojin v vinih Modri Pinot in Zelen
  3. Spektrofotometrično določanje barve rdečih primorskih vin
  4. Characterization of Slovenian wines using multidimensional data analysis from simple enological descriptors
  5. Program izvoznega trženja slovenskih vin

Back