Details

Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Đođ, Nika (Author), ID Kolbl, Živa (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/dod1917.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, elektronsko trženje, mediji, družbena omrežja, blagovne znamke, medgeneracijske razlike, spremembe
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Đođ]
Year:2021
Number of pages:II, 25, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-132604 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:78413059 This link opens in a new window
Publication date in RUL:09.11.2021
Views:1573
Downloads:85
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ĐOĐ, Nika, 2021, Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Đođ. [Accessed 23 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/dod1917.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Brand rejuvenation by targeting a new group of consumers
Keywords:marketing, electronic marketing, media, social networks, brands, generation gap, changes

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Modeliranje cen električne energije in vpliv novih dejavnikov na trge električne energije
  2. Dejavniki cenovne volatilnosti električne energije na nemškem dnevnem trgu
  3. Ocena in napoved volatilnosti cen terminskih produktov električne energije
  4. Proizvodnja mešanice električne energije v evropski uniji: analiza vloge strojnega učenja in podatkovnega rudarjenja
  5. Uporaba tehnik računalniške inteligence za srednjeročno napovedovanje cen električne energije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Strojno učenje
  2. Celovit pregled orodij za samodejno strojno učenje
  3. Uporaba nevronskih mrež v kibernetski varnosti
  4. Dejavniki oblikovanja višine končnih cen električne energije v Sloveniji do leta 2020

Back