Details

Odzivi gozdne tehnike in gozdarstva na spremenjene razmere gospodarjenja : zbornik razširjenih izvlečkov
ID Krč, Janez (Editor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,34 MB)
MD5: 653BFE57C87395FEB94C913EC99AB328

Language:Slovenian
Keywords:gozdarstvo, gozdarsko inženirstvo, gospodarjenje z gozdovi, gozdna tehnika
Work type:Proceedings
Typology:2.25 - Other Monographs and Other Completed Works
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Publication status:Published
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Year:2011
Number of pages:64 str.
PID:20.500.12556/RUL-127555 This link opens in a new window
ISBN:978-961-6020-59-6
UDC:630*3(082)
COBISS.SI-ID:255446272 This link opens in a new window
Publication date in RUL:14.06.2021
Views:1615
Downloads:64
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KRČ, Janez (ed.), 2011, Odzivi gozdne tehnike in gozdarstva na spremenjene razmere gospodarjenja : zbornik razširjenih izvlečkov [online]. Other Monographs and Other Completed Works. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire. [Accessed 17 March 2025]. ISBN 978-961-6020-59-6. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=127555
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  2. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  5. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  3. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  5. Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju

Back