Details

Vpliv gradnje garažne hiše na zavarovano javorolistno platano (Platanus x hispanica Münchh.) na ulici Belveder v Kopru ter priporočila za ohranitev zavarovanega drevesa : izvedeniško mnenje
ID Jurc, Maja (Author), ID Jurc, Dušan (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (18,79 MB)
MD5: 103E09620C979D4704CAD25C7FA7AA3A

Language:Slovenian
Keywords:varstvo gozdov
Work type:Professional work
Typology:2.15 - Expertise, Arbitration Decision
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Publication status:Published
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Year:2018
Number of pages:[14] str.
PID:20.500.12556/RUL-126108 This link opens in a new window
UDC:630*4
COBISS.SI-ID:4991142 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.04.2021
Views:1010
Downloads:60
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
JURC, Maja and JURC, Dušan, 2018, Vpliv gradnje garažne hiše na zavarovano javorolistno platano (Platanus x hispanica Münchh.) na ulici Belveder v Kopru ter priporočila za ohranitev zavarovanega drevesa : izvedeniško mnenje [online]. Expertise, Arbitration Decision. 2018. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire. [Accessed 26 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=126108
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Magnetno resonančno slikanje vzorcev s kratkim relaksacijskim časom T[spodaj]2
  2. Dinamika taljenja snega slikana z magnetno resonanco
  3. Magnetnoresonančna termometrija
  4. Študij magnetizma spinskih verig v spojini [beta]-TeVO[spodaj]4 z jedrsko magnetno resonanco
  5. Vpliv gostote magnetnega polja na kakovost magnetnoresonančnih slik
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Protimikrobne medicinske tekstilije na osnovi hitozanskih nanodelcev za ginekološko zdravljenje
  2. Dynamic contrast-enhanced MRI in malignant pleural mesothelioma
  3. Seznanjenost pacientov z magnetno resonančno preiskavo
  4. Mamografija - kdaj in zakaj
  5. Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing

Back