Details

Vpliv naravnega in sintetičnega vitamina E na oksidacijsko stabilnost piščančjega mesa : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Travnikar, Tanja (Author), ID Salobir, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Levart, Alenka (Comentor), ID Pirman, Tatjana (Reviewer)

.pdfPDF - Presentation file, Download (542,69 KB)
MD5: 81C9DBDB1D4F69A8A15E431B60BC97CC

Language:Slovenian
Keywords:pitovni piščanci, perutnina, meso, prehrana živali, krmni dodatki, vitamin E, maščobne kisline, oksidacijska stabilnost, diplomske naloge
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Travnikar]
Year:2009
Number of pages:X, 50 f.
PID:20.500.12556/RUL-123623 This link opens in a new window
UDC:636.5.084/.087:637.5(043.2)
COBISS.SI-ID:2502280 This link opens in a new window
Publication date in RUL:20.12.2020
Views:1346
Downloads:155
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
TRAVNIKAR, Tanja, 2009, Vpliv naravnega in sintetičnega vitamina E na oksidacijsko stabilnost piščančjega mesa : diplomsko delo, univerzitetni študij [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : T. Travnikar. [Accessed 22 August 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=123623
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Effect of natural and synthetic vitamin E on oxidative stability of broiler meat : graduation thesis, university studies

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  2. Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb
  3. Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
  4. Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju
  5. Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Trženje oglasnega prostora
  2. Strategije oblikovanja cen na področju storitev
  3. Načrtovanje življenjske dobe izdelkov v podjetju Petrol
  4. Services marketing
  5. Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju

Back