Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
ID
Dolinšek, Tina
(
Author
),
ID
Skela, Janez
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(1,43 MB)
MD5: 9F4754CE984B84F6DF2D1A09AF7CB155
Image galllery
Abstract
Namen pričujoče magistrske naloge je raziskati, na kakšen način lahko uporabimo otroško literaturo pri poučevanju angleščine v različnih starostnih skupinah (otroci, mladostniki, odrasli). Čeprav je otroška literatura v prvi vrsti namenjena otrokom, ima veliko knjig globlje sporočilo in jih zato lahko razumemo na več različnih načinov. Nekatere knjige vsebujejo teme, ki jih lahko popolnoma razumejo le starejši bralci. Poleg tega so odličen način, kako učencem predstaviti avtentično gradivo, saj niso preveč jezikovno zahtevne.V teoretičnem delu so v ospredju značilnosti otroške literature, značilnosti posameznih starostnih skupin in kako predstaviti otroško literaturo na način, ki bo učencem tako v korist kot tudi v užitek. Empirični del vsebuje dejavnosti za vsako starostno skupino, ki temeljijo na treh izbranih otroških knjigah.
Language:
Slovenian
Keywords:
angleščina
,
otroška literatura
,
slikanice
,
starostne skupine
,
značilnosti starostnih skupin
Work type:
Master's thesis/paper
Organization:
FF - Faculty of Arts
Year:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-121606
Publication date in RUL:
20.10.2020
Views:
1144
Downloads:
111
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOLINŠEK, Tina, 2020,
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
[online]. Master’s thesis. [Accessed 23 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=121606
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Title:
Using Children's Literature in Teaching English
Abstract:
The purpose of this MA thesis is to research how children's literature can be used in ELT with different age groups (young learners, adolescents, adults). While children’s literature is primarily meant for children, many of the books can be read on more than just one level. Some of them contain mature themes only older readers can fully comprehend. Moreover, they are a great way to introduce authentic literature to learners since they are short and not too demanding language-wise. The theoretical part of the thesis focuses on characteristics of children's literature, characteristics of each age group and how to present children's literature in a way that is the most beneficial and enjoyable for learners of each age group. The empirical part consists of different activities for each age group based on three chosen children’s books.
Keywords:
English language
,
children's literature
,
picture books
,
age groups
,
age group characteristics
Similar documents
Similar works from RUL:
Prevajanje in recepcija poezije Petra Svetine za odrasle v makedonskem kulturnem prostoru
Odmev makedonske književnosti v slovenskem prostoru med letoma 2000 in 2023
Odsev slovenske literarne produkcije (1980-2010) v Makedoniji
Dve antologiji dveh poezij dveh pesnikov
Posebnosti kritiškega odziva v medkulturnem posredovanju literarnih besedil
Similar works from other Slovenian collections:
Prevajalsko-ideološki premiki v slovenskih prevodih romana Heidi
Vladimir Nabokov v zamaknjenju
Isak Dinesen na stara leta
Prevajanje otroške literature kot izziv
O številčno majhnih in manjšinskih literaturah v Baskiji
Back