Details

Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
ID Dolinšek, Tina (Author), ID Skela, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,43 MB)
MD5: 9F4754CE984B84F6DF2D1A09AF7CB155

Abstract
Namen pričujoče magistrske naloge je raziskati, na kakšen način lahko uporabimo otroško literaturo pri poučevanju angleščine v različnih starostnih skupinah (otroci, mladostniki, odrasli). Čeprav je otroška literatura v prvi vrsti namenjena otrokom, ima veliko knjig globlje sporočilo in jih zato lahko razumemo na več različnih načinov. Nekatere knjige vsebujejo teme, ki jih lahko popolnoma razumejo le starejši bralci. Poleg tega so odličen način, kako učencem predstaviti avtentično gradivo, saj niso preveč jezikovno zahtevne.V teoretičnem delu so v ospredju značilnosti otroške literature, značilnosti posameznih starostnih skupin in kako predstaviti otroško literaturo na način, ki bo učencem tako v korist kot tudi v užitek. Empirični del vsebuje dejavnosti za vsako starostno skupino, ki temeljijo na treh izbranih otroških knjigah.

Language:Slovenian
Keywords:angleščina, otroška literatura, slikanice, starostne skupine, značilnosti starostnih skupin
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2020
PID:20.500.12556/RUL-121606 This link opens in a new window
Publication date in RUL:20.10.2020
Views:1262
Downloads:111
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLINŠEK, Tina, 2020, Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine [online]. Master’s thesis. [Accessed 30 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=121606
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Using Children's Literature in Teaching English
Abstract:
The purpose of this MA thesis is to research how children's literature can be used in ELT with different age groups (young learners, adolescents, adults). While children’s literature is primarily meant for children, many of the books can be read on more than just one level. Some of them contain mature themes only older readers can fully comprehend. Moreover, they are a great way to introduce authentic literature to learners since they are short and not too demanding language-wise. The theoretical part of the thesis focuses on characteristics of children's literature, characteristics of each age group and how to present children's literature in a way that is the most beneficial and enjoyable for learners of each age group. The empirical part consists of different activities for each age group based on three chosen children’s books.

Keywords:English language, children's literature, picture books, age groups, age group characteristics

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč
  2. Metastatic EMT phenotype is governed by microRNA-200-mediated competing endogenous RNA networks
  3. Vloga cisteinskih katepsinov B in X in njunih inhibitorjev pri epitelno-mezenhimskem prehodu tumorskih celic
  4. Izolacija in karakterizacija tumorskih matičnih celic iz celičnih linij raka dojke in ovrednotenje izražanja katepsinov B in X v njih
  5. Določanje prisotnosti krožečih tumorskih celic v periferni krvi bolnikov po RO-resekciji raka debelega črevesa in danke
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Trans-esophageal endobronchial ultrasound-guided needle aspiration (EUS-B-NA)
  2. Multicenter evaluation of the fully automated PCR-based Idylla EGFR Mutation Assay on formalin-fixed, paraffin-embedded Q1 tissue of human lung cancer
  3. Non-small cell lung cancer in countries of Central and Southeastern Europe
  4. Pomen mutacije gena receptorja za epidermalni rastni dejavnik za zdravljenje nedrobnoceličnega raka pljuč
  5. Novosti v zdravljenju pljučnega raka ASCO, Chicago, 1.-5. junij 2012

Back