Details

Evropsko čezmejno sodelovanje : primer Slovenija-Avstrija od leta 2000 dalje
ID Poljanc, Marko (Author), ID Mrak, Mojmir (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/poljanc2884.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:EU, Slovenija, Avstrija, ekonomski razvoj, regionalni razvoj, mednarodno sodelovanje, projekti, financiranje
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Poljanc]
Year:2007
Number of pages:45 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11887 This link opens in a new window
UDC:332.1
COBISS.SI-ID:17297382 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1505
Downloads:234
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
POLJANC, Marko, 2007, Evropsko čezmejno sodelovanje : primer Slovenija-Avstrija od leta 2000 dalje [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Poljanc. [Accessed 4 June 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/poljanc2884.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:EU, Slovenia, Austria, economic development, regional economic development, international cooperation, projects, financing

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Back