Details

Ugotavljanje virusnega bremena in genetske raznolikosti virusa klopnega meningoencefalitisa v kliničnih vzorcih bolnikov : magistrsko delo
ID Jakopin, Nina (Author), ID Avšič-Županc, Tatjana (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Saksida, Ana (Comentor), ID Poljak, Mario (Reviewer)

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,59 MB)
MD5: 57977490D748EE6F546E0E061C479A08

Language:Slovenian
Keywords:virusi, flavivirusi, virus klopnega meningoencefalitisa, klopni meningoencefalitis, klinični vzorci, molekularne metode, qRT-PCR v realnem času, nukleotidna zaporedja, sekveniranje, filogenetska analiza, genetska raznolikost, virusno breme
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Jakopin]
Year:2015
Number of pages:XI, 57 f., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-118251 This link opens in a new window
UDC:578.7:578.833.2:616.831.9-002
COBISS.SI-ID:4569976 This link opens in a new window
Publication date in RUL:27.08.2020
Views:1565
Downloads:144
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
JAKOPIN, Nina, 2015, Ugotavljanje virusnega bremena in genetske raznolikosti virusa klopnega meningoencefalitisa v kliničnih vzorcih bolnikov : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : N. Jakopin. [Accessed 26 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=118251
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Determination of viral load and genetic variability of tick borne enchephalitis virus in clinical samples : M. Sc. Thesis
Keywords:viruses, flaviviruses, tick-borne enchephalitis virus, clinical samples, molecular methods, real -time qRT-PCR, nucleotide sequences, sequences, sequencing, phylogenetic analysis, genetic diversity, viral load

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Znamčenje spletnega portala na primeru portala Košarka.info
  2. Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
  3. Motivacija potrošnikov pri interakciji z vsebino znamk na družbenih omrežjih
  4. Propaganda 3.0
  5. Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Trženje na družbenih omrežjih
  2. Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev

Back