Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
ID
Bogataj, Marjan
(
Author
),
ID
Guna, Jože
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(3,25 MB)
MD5: 3C2B860BF681CBC684727C45B617DFDE
Image galllery
Abstract
Razvoj aplikacij za tehnologijo navidezne resničnosti je podoben kot za računalnik (uporablja ista orodja), a vključuje popolnoma drugačno interakcijo uporabnika z okoljem. Določene rešitve, ki so smiselne na do sedaj že ustaljenih napravah (računalnik, pametni telefon) niso nujno primerne tudi za navidezno resničnost. V delu raziskujem uporabo navidezne resničnosti za potrebe industrijskega izobraževanja. Izdelek je simulacija v navidezni resničnosti, v kateri je cilj po predpisanem postopku očistiti industrijsko linijo. Navidezna resničnost je postala šele v zadnjih letih dostopna širši publiki, tako da za večino ljudi predstavlja novost. Iz tega razloga sem hotel preveriti tudi uporabniško izkušnjo pri rokovanju s simulacijo, saj tehnologija prinaša sabo določene prednosti, a tudi slabosti. Se uporabniki pri rokovanju z navidezno resničnostjo počutijo kompetentne? Kaj vpliva na slabost, vrtoglavico, in druge neželene učinke uporabe? Jih je mogoče na kak način zmanjšati? Tekom raziskovanja bom poskušal odgovoriti na ta vprašanja. V prvih poglavjih je predstavljena kratka zgodovina navidezne resničnosti ter sodobne naprave. Sledi opis uporabljenih orodij ter opis izdelka. Na koncu predstavim uporabniško izkušnjo na splošno ter opišem moj postopek izvajanja ter rezultate.
Language:
Slovenian
Keywords:
navidezna resničnost
,
uporabniška izkušnja
,
slabost v navidezni resničnosti
,
simulacija
Work type:
Undergraduate thesis
Organization:
FE - Faculty of Electrical Engineering
Year:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-117320
Publication date in RUL:
06.07.2020
Views:
1992
Downloads:
289
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOGATAJ, Marjan, 2020,
Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
[online]. Bachelor’s thesis. [Accessed 8 July 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=117320
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Title:
Evaluation of user experience in industrial simulation in virtual reality
Abstract:
The development process of virtual reality applications is similar to that of computer applications (using the same tools), but it involves completely different user interactions with the environment. Certain solutions that make sense on already established devices (computer, smartphone) are not necessarily suitable for virtual reality. In this thesis, I explore the use of virtual reality for the needs of industrial education. The result is a virtual reality simulation, in which the aim is to clean an industrial production line according to the prescribed procedure. Virtual reality has only become accessible to a wider audience in recent years, making it a novelty for most people. For this reason, I also wanted to evaluate the user experience of the simulation, as the technology brings with it certain advantages but also disadvantages. Do users feel competent in a virtual reality environment? What affects nausea, dizziness, and other side effects of use? How can they be reduced? I will try to answer these questions with my research. The first chapters present a brief history of virtual reality and modern devices, followed by a description of the tools used and an overview of the simulation. Finally, I briefly present an overview of what user experience is, describe my implementation process and interpret the results of the study.
Keywords:
virtual reality
,
user experience
,
virtual reality sickness
,
simulation
Similar documents
Similar works from RUL:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
Položaj študentov
Similar works from other Slovenian collections:
Učni načrt
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Uspešnost tradicionalnih učnih metod pri vnašanju sodobnih znanstvenih dognanj v osnovnošolski pouk fizike
Back