izpis_h1_title_alt

Ali narišem to kar vidim?
ID Krnel, Dušan (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/6245/ This link opens in a new window

Abstract
Iz mnogih raziskav, zlasti tistih o zaznavanju in kognitivnem razvoju otrok, je znano, da je to, kar nastane v naših možganih, rezultat tega, kar vidimo, in tega, kar o tem že vemo oziroma kakšne predstave ali miselne sheme o tem že imamo. Pogosto so raziskave temeljile na risbah, ki so jih otroci narisali o nekem predmetu, bitju ali pojavu. Pri risanju pa gre še za dodaten proces reprodukcijo slike, ki ja nastala v glavi. Ovira pri tem so risarske spretnost in znanja, ki jih otroci nimajo. Kljub tej oviri pa je po mnenju večine raziskovalcev otroška risba kar dober približek mentalnemu modelu, ki ga je otrok oblikoval.

Language:Slovenian
Keywords:risanje
Work type:Article
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2020
Number of pages:38-38
Numbering:24
PID:20.500.12556/RUL-116902 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:18693635 This link opens in a new window
Publication date in RUL:23.06.2020
Views:759
Downloads:172
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back