Details

Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Mozetič, Matteo (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Mozetič]
Year:2019
Number of pages:III, 57, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-113948 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:25394406 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.02.2020
Views:2247
Downloads:139
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MOZETIČ, Matteo, 2019, Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Mozetič. [Accessed 24 August 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:The opportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Keywords:marketing, electronic marketing, social networks, brands, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Enološka praksa v pridelavi vina
  2. Biološki razkis vina
  3. Barrique tehnologija pridelave belih in rdečih vin
  4. Enološki postopki in analizne metode v vinskem sektorju v luči resolucij OIV
  5. "Sur lies" tehnologija pridelave belih in rdečih vin
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Predlog zaščite geografskega porekla Goriška Brda v okviru Evropske unije
  2. Vpliv embalaže in skladiščnih pogojev na vsebnost fenolnih spojin v vinih Modri Pinot in Zelen
  3. Spektrofotometrično določanje barve rdečih primorskih vin
  4. Characterization of Slovenian wines using multidimensional data analysis from simple enological descriptors
  5. Program izvoznega trženja slovenskih vin

Back