Details

Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Mozetič, Matteo (Author), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Mozetič]
Year:2019
Number of pages:III, 57, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-113948 This link opens in a new window
UDC:339.138
COBISS.SI-ID:25394406 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.02.2020
Views:1676
Downloads:121
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MOZETIČ, Matteo, 2019, Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Mozetič. [Accessed 15 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:The opportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Keywords:marketing, electronic marketing, social networks, brands, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
  2. Optimizacija Instagram profila blagovne znamke Bingelci
  3. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  4. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  5. Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov

Back