Details

Oglaševalska gneča in stališča do oglaševanja v tradicionalnih in ambientalnih medijih : diplomsko delo
ID Managure, Claudia (Author), ID Golob, Urša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/managure-claudia.PDF This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[C. Managure]
Year:2009
Number of pages:99 f.
PID:20.500.12556/RUL-11353 This link opens in a new window
UDC:659.1(497.4)(430)
COBISS.SI-ID:28288093 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1081
Downloads:179
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MANAGURE, Claudia, 2009, Oglaševalska gneča in stališča do oglaševanja v tradicionalnih in ambientalnih medijih : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : C. Managure. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/managure-claudia.PDF
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Do zavzetosti zaposlenih z družbeno odgovornostjo in internim komuniciranjem
  2. Primerjava poročanja o družbeni odgovornosti na spletnih straneh 5 najuglednejših podjetij v Sloveniji
  3. Model večdeležniškega dialoga za več družbene odgovornosti podjetij na nacionalni ravni
  4. Koncept družbene odgovornosti podjetij
  5. Vključevanje podjetij v koncept družbene odgovornosti
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analysis of corporate social responsibility in transport companies in slovenia
  2. Družbeno odgovorno komuniciranje Nuklearne elektrarne Krško z zunanjimi deležniki
  3. Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih

Back