Details

Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli : diplomsko delo
ID Plečnik, Darja (Author), ID Štefanc, Damijan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Trškan, Danijela (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,09 MB)
MD5: 426F1794563EB39468DA8B8E9F758867

Language:Slovenian
Keywords:avtistične motnje, učenci, osnovne šole, redni programi, pouk zgodovine, učitelji zgodovine, prilagoditve pouka, svetovalni delavci, starši, diplomska dela
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Plečnik]
Year:2016
Number of pages:106 str.
PID:20.500.12556/RUL-112423 This link opens in a new window
UDC:37.091.3:94(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:62215522 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.10.2019
Views:1359
Downloads:273
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PLEČNIK, Darja, 2016, Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : D. Plečnik. [Accessed 16 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=112423
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:autistic disorders, pupils, primary schools, regular programmes, history lessons, teachers of history, adaptation of lessons, school counsellors, parents

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
  2. Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Otroci z avtističnimi motnjami
  5. Obravnava občutljivih tem pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
  2. Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
  3. Medvrstniški odnosi in učenci z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
  4. Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
  5. Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli

Back